Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πωλείται γνωστός οίκος υψηλής ραπτικής;

Ήταν μια χρονιά μεγάλης αναστάτωσης για τον οίκο Chanel. Ο θάνατος, τον περασμένο Φεβρουάριο, του Κάρλ Λάγκερφελντ, του για πολλά χρόνια διευθυντή δημιουργικού του οίκου, πυροδότησε σκέψεις ότι η οικογένεια Βερτχάιμερ, η οποία ελέγχει την εταιρεία, ενδέχεται να αναζητά τρόπο εξόδου.

Τα οικονομικά αποτελέσματα του προηγούμενου οικονομικού έτους, σε συνδυασμό με τη συγκεντροποίηση των επιχειρηματικών λειτουργιών στο Λονδίνο, συδαύλισαν τις φήμες για επικείμενη πώληση του Chanel. 

Εντούτοις, ο επικεφαλής οικονομικός διευθυντής του οίκου, ο Φιλίπ Μπλοντιό, σε συνέντευξη που παραχώρησε τη Δευτέρα στο Business of Fashion, επανέλαβε ότι η εταιρεία δεν είναι διαθέσιμη στην αγορά. 

"Ο Chanel δεν είναι προς πώληση, ο Chanel δεν ετοιμάζεται για εισαγωγή στο χρηματιστήριο, απλά θέλω να το επιβεβαιώσω και πάλι, για εκατοστή φορά, φέτος" είπε ο Μπλοντιό. 

"Τα νούμερα που ανακοινώσαμε δείχνουν ότι η στρατηγική μας είναι η ακριβώς αντίθετη της στρατηγικής μιας εταιρείας που ετοιμάζεται για πώληση ή εισαγωγή στο χρηματιστήριο. Αυξήσαμε το επίπεδο των επενδύσεών μας για να ετοιμαστούμε για το μακροπρόθεσμο. Αυξήσαμε τον αριθμό των εργαζομένων σε εμάς για να ετοιμαστούμε για το μακροπρόθεσμο. Η στρατηγική μας παραμένει αυτή" τόνισε.

Και ποια είναι τα νούμερα;

Στα τέλη του 2018, το εργατικό δυναμικό του οίκου ανερχόταν, διεθνώς, σε περισσότερους από 25.000 εργαζομένους, διπλασιασμένο σχεδόν στο διάστημα της τελευταίας δεκαετίας.

Το 2018, τα έσοδα από πωλήσεις, διεθνώς, ανήλθαν σε 11,1 δισεκατομμύρια δολάρια, 10,5% πάνω, σε ετήσια βάση. Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σχεδόν σε 3 δισεκατομμύρια δολάρια, 8% πάνω, σε σχέση με το 2017.

Οι πωλήσεις στην Ασία αυξήθηκαν κατά σχεδόν 20% σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος, εκτοξεύθηκαν στα 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια και υπερέβησαν τις πωλήσεις στην Ευρώπη για πρώτη φορά. Στην τελευταία, αυξήθηκαν κατά 8% και ανήλθαν σε περίπου 4,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Στην Αμερική, σε 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια (αύξηση 7%).

Διψήφια νούμερα αύξησης καταγράφηκαν σε όλους τους τομείς προϊόντων και εξαιρετικές ήταν οι επιδόσεις στα πρετ-α-πορτέ και τα δερμάτινα. "Συμπαγής", η ανάπτυξη στον τομέα κοσμήματα-ρολόγια (εν μέρει αποδίδεται στην αποδοχή που συναντά η μοδάτη συλλογή κοσμημάτων "Coco Crush"). 

Στα προϊόντα ομορφιάς -αναλυτές εκτιμούν ότι εδώ πραγματοποιείται το περίπου ένα τρίτο των ετήσιων πωλήσεων του οίκου-, τα αρώματα Coco Mademoiselle και Bleu de Chanel σημείωσαν διψήφια αύξηση και λόγω καινούργιων εκδοχών.

Ωστόσο, παρά το ότι η ηλεκτρονική πώληση αρωμάτων και προϊόντων ομορφιάς αυξήθηκε διεθνώς κατά 50% σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος, ο Μπλοντιό είπε ότι ο οίκος Chanel εξακολουθεί να μην έχει σχέδια να πωλεί στο διαδίκτυο, σε πείσμα των επιλογών των ανταγωνιστών του. 

"Δεν πωλούμε και δεν πρόκειται να πωλήσουμε μόδα και ρολόγια και κοσμήματα, διαδικτυακά. Η θέση, η οποία μας διαφοροποιεί, είναι ότι η ανθρώπινη διάδραση θα παραμείνει κεντρική στη σχέση του πελάτη με τη φίρμα" υπογράμμισε.

Το 2018, ο οίκος Chanel πρόσθεσε περισσότερους από 3.000 εργαζομένους στο δυναμικό του, πολλοί από τους οποίους εργάζονται σε καταστήματα. 

Πηγή: in.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φιλαρέτη Κομνηνού: Μια ζωή πρωταγωνίστρια

Είναι καλοκαίρι, κινηματογραφικά, φτιάχνει τη βαλίτσα της, γράφει ένα σημείωμα στους γονείς της και φεύγει από το σπίτι της. Εκείνη την ημέρα παύει να αρνείται το πάθος της για το θέατρο για χάρη των άλλων και παίρνει το δρόμο που θα τη βγάλει σε μεγάλα θέατρα, μεγάλους ρόλους, μέχρι και στο μακρινό Μεξικό.

Γιούλικα Σκαφιδά: "Βάζω την προσωπική μου ζωή σε προτεραιότητα"

Η Γιούλικα Σκαφιδά μετράει στο ενεργητικό της πολλές εμπορικές επιτυχίες ωστόσο η αγάπη της για το θέατρο είναι μεγάλη.

32 επώνυμοι φωτογραφίζονται γυμνοί για την Παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS

Μια εξαιρετικά αποκαλυπτική, γυμνή φωτογράφηση φιλοξενεί το περιοδικό "ADORE" της εφημερίδας "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ"με πρωταγωνιστές τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, και άλλους 31 επώνυμους, οι οποίοι... βγαίνουν από τα ρούχα τους –για καλό σκοπό!

Η Δήμητρα Σταθοπούλου μας προσκαλεί σ’ ένα συγκινητικό μουσικό ταξίδι

Μια πολύ ζεστή και όμορφη φωνή, που μετράει ήδη στο μουσικό βιογραφικό της πολλές και σημαντικές συνεργασίες. Με προσεχτικά βήματα και επιλογές που την πάνε κάθε φορά κι ένα βήμα παραπέρα, η Δήμητρα Σταθοπούλου αγαπά να μαθαίνει, να ακούει, να ερμηνεύει, να ζει. Αγαπά και σέβεται τη μουσική. Τη συναντήσαμε με αφορμή το κινηματογραφικό ταξίδι που ετοιμάζει με τον Μίμη Πλέσσα στο Ρυθμός Stage και μιλήσαμε για τους μεγάλους συνθέτες και ερμηνευτές, για την πορεία της και τις προσδοκίες που έχει από τη μουσική του σήμερα…

"ΡΟΥΑ ΜΑΤ": Η νέα, καθημερινή ερωτική σειρά έρχεται στον ΑΝΤ1

Ο έρωτας είναι σαν μια παρτίδα σκάκι. Θέλει σκέψη, στρατηγική και στο τέλος…νικητής είναι μόνο ένας! Στη νέα, συναρπαστική καθημερινή σειρά του ΑΝΤ1, ένα ερωτικό τρίγωνο ανάμεσα σε δύο γυναίκες και έναν άντρα θα πλαισιωθεί από ανταγωνισμό, ζήλια και πάθος και θα τους φτάσει στα άκρα.

Κατερίνα Λιόλιου: Δείτε φωτογραφίες από τα γυρίσματα του πρώτου της video clip

Την Κατερίνα Λιόλιου τη γνωρίσαμε μέσα απ΄το "Voice". Εκεί είδαμε τον τέλειο  συνδυασμό  πολύ καλής φωνής και  πολύ καλής εμφάνισης. Στο πρώτο της video clip  ο σκηνοθέτης Βαγγέλης Τσαουσόπουλος φρόντισε ώστε και η εικόνα του "everything about you", της μεγάλης αυτής ραδιοφωνικής επιτυχίας, να είναι μοναδική! Η Κατερίνα μαγνητίζει το φακό, σε ένα σενάριο που θα μπορούσε να έχει και τον τίτλο "hangover".