Οι Marsheaux "ντύνουν" με τη μουσική τους τη νέα καμπάνια της LONGCHAMP

Οι Marsheaux με μεγάλη χαρά αποδέχτηκαν την πρόταση να χρησιμοποιηθεί το τραγούδι τους "Mediterranean" από τον πρόσφατο δίσκο τους "Ath.lon" (Undo Records) ως μουσική επένδυση της καμπάνιας της Kendall Jenner για τη συλλογή ρούχων της Longchamp για την άνοιξη και το καλοκαίρι 2019, σε μια ταινία που ονομάστηκε "The Ride" (δημιουργία της καλλιτεχνικής διευθύντριας Sophie DeLafontaine) με την Kendal να περιδιαβαίνει στις παραλίες του Malibu και στους δρόμους του Los Angeles, την δική της πόλη, όπου ο ήλιος δύει μοναδικά.

Σε παράλληλη πορεία με την Kendall, ένα υπέροχο άλογο τρέχει στην παραλία μέχρι να συναντήσει την ίδια, ντυμένη Αμαζόνα. 



Αυτή η δύση του ήλιου είναι που δοξάζεται στο "Mediterranean" των Marsheaux, ένας ήλιος που ενέπνευσε τη Σόφη και τη Μαριάνθη να τραγουδήσουν στο ρεφρέν "Πετάω προς τον ήλιο, πεθαίνω μέσα στο φως". Τελικά η μεσογειακή δύση του ήλιου και η αντίστοιχη στο Malibu δεν έχουν και πολλές διαφορές: όσο παγκόσμια είναι η φήμη της Kendall Jenner και των δημιουργιών της άλλο τόσο παγκόσμια είναι η βελούδινη ηλεκτρονική pop των Marsheaux. 



Marsheaux - "Mediterranean" (extended version)
on spotify: https://spoti.fi/2UykBg5
on apple music: https://apple.co/2J91bNu
on iTunes: https://apple.co/2EUYGJg
on youtube: https://youtu.be/rdweBXFffCw 

Marsheaux - "Mediterranean" (chillout version)
on spotify: https://spoti.fi/2u40XNh
on apple music: https://apple.co/2UzabfW
on iTunes: https://apple.co/2Ch5mAM
on youtube: https://youtu.be/Zm2fpBJ5rx0