Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στην κορυφή της τηλεθέασης ο Alpha το Α’ δίμηνο του 2019


Με θετικό πρόσημο για τον Alpha έκλεισαν οι δύο πρώτοι μήνες του 2019. Το κανάλι διατήρησε τη δυναμική του καταγράφοντας μια εντυπωσιακή πορεία και κατακτώντας την κορυφή της τηλεθέασης.

Κατά το δίμηνο Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2019, ο Alpha απέδειξε, για άλλη μια φορά, ότι είναι ένας ισχυρός αντίπαλος για τον ανταγωνισμό και μια σταθερή επιλογή για το τηλεοπτικό κοινό. Το έγκυρο κεντρικό του δελτίο ειδήσεων, η δυνατή μυθοπλασία καθώς και το διαφοροποιημένο ψυχαγωγικό και ενημερωτικό του πρόγραμμα έκαναν τη διαφορά και του έδωσαν την πρωτιά σε όλα τα κοινά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen κατά το Α’ δίμηνο του 2019 (Ιανουάριος – Φεβρουάριος), ο Alpha ήταν πρώτο κανάλι στην prime time - την πιο ανταγωνιστική εμπορικά ζώνη - τόσο στο σύνολο πληθυσμού με 18,9% όσο και στο δυναμικό κοινό 18-54, με  17,4%.

PRIME TIME

ALPHA
ANT1
STAR
SKAI
OPEN
EPT 1
ΣΥΝΟΛΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ
18,9
15,8
12,9
15,1
6,1
4,7
18- 54
17,4
15,3
16,0
14,8
6,5
3,1









Κατά το ίδιο διάστημα, ο Alpha ήταν και πάλι στην 1η θέση στο σύνολο ημέρας,  τόσο στο σύνολο πληθυσμού με 16,2% όσο και στο δυναμικό κοινό 18-54, με  15,8%.

ΣΥΝΟΛΟ ΗΜΕΡΑΣ

ALPHA
ANT1
STAR
SKAI
OPEN
EPT 1
ΣΥΝΟΛΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ
16,2
15,4
12,4
15,4
7,7
5,8
18- 54
15,8
15,6
14,1
13,1
8,2
3,5

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί, ότι και κατά το Α’ δίμηνο του 2019 (Ιανουάριος – Φεβρουάριος) η πλειοψηφία των εκπομπών του καναλιού ήταν στην 1η θέση στη ζώνη προβολής τους, καταγράφοντας υψηλά ποσοστά τηλεθέασης. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φιλαρέτη Κομνηνού: Μια ζωή πρωταγωνίστρια

Είναι καλοκαίρι, κινηματογραφικά, φτιάχνει τη βαλίτσα της, γράφει ένα σημείωμα στους γονείς της και φεύγει από το σπίτι της. Εκείνη την ημέρα παύει να αρνείται το πάθος της για το θέατρο για χάρη των άλλων και παίρνει το δρόμο που θα τη βγάλει σε μεγάλα θέατρα, μεγάλους ρόλους, μέχρι και στο μακρινό Μεξικό.

Γιούλικα Σκαφιδά: "Βάζω την προσωπική μου ζωή σε προτεραιότητα"

Η Γιούλικα Σκαφιδά μετράει στο ενεργητικό της πολλές εμπορικές επιτυχίες ωστόσο η αγάπη της για το θέατρο είναι μεγάλη.

Hollywood made in…Greece!

Είναι Έλληνες και κατέκτησαν το Hollywood. Δεν μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι είναι εύκολο και συνηθισμένο, αλλά οι συγκεκριμένοι το κατάφεραν και με μεγάλη επιτυχία. Δεν είναι η Jennifer Aniston, η Nia Vardalos ή η Maria Menounos. Είναι και αυτές, αλλά είναι και οι άλλοι, που μας κάνουν πολύ περήφανους, γιατί είναι δικοί μας, έχουν κάτι από εμάς και μας αρέσει να αισθανόμαστε ότι τα κατάφεραν και πέτυχαν, σε έναν χώρο που δεν χαρίζεται. Το περιοδικό Down Town διαλέγει κάποιους από αυτούς και μας τους παρουσιάζει. Kαι αν κάποιους δεν τους ξέραμε, είναι καιρός, λοιπόν, να τους μάθουμε.

32 επώνυμοι φωτογραφίζονται γυμνοί για την Παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS

Μια εξαιρετικά αποκαλυπτική, γυμνή φωτογράφηση φιλοξενεί το περιοδικό "ADORE" της εφημερίδας "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ"με πρωταγωνιστές τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, και άλλους 31 επώνυμους, οι οποίοι... βγαίνουν από τα ρούχα τους –για καλό σκοπό!

Πρόσκληση συμμετοχής στο 3ο Athstage Festival Θεατρικών δημιουργών και στο 1ο Athstage Festival Μουσικής και Χορού

Το θέατρο Αθηναϊκή Σκηνή ανακοινώνει τη διεξαγωγή του 3ου Athstage Festival Θεατρικών δημιουργών που θα διεξαχθεί στο θέατρο Αθηναϊκή Σκηνή τον Ιούλιο του 2016 και κάνει πρόσκληση ενδιαφέροντος σε θιάσους και ομάδες για συμμετοχή. Παράλληλα ανακοινώνεται για πρώτη φορά το 1ο Athstage Festival Μουσικής και Χορού για καλλιτεχνικές δημιουργίες που αφορούν στις τέχνες αυτές.

10 ταινίες που ξυπνάνε τον ταξιδιώτη μέσα μας

Μια ταινία μπορεί να κάνει τον θεατή να ταξιδέψει στο μαγικό κόσμο της ιστορίας της παρέα με τους χαρακτήρες και τις καταστάσεις. Υπάρχουν ορισμένες ταινίες όμως, που κυριολεκτικά ξυπνάνε μέσα μας τον ταξιδιώτη (π.χ. υπάρχει περίπτωση να δει κανείς το Mama Mia και να μη θέλει να βρεθεί αυτομάτως σε ένα ελληνικό νησί;) Ας δούμε μερικές από αυτές.