Η Κέιτ είναι η κορυφαία influencer της βασιλικής οικογένειας για το 2018 - Δεύτερη η Μέγκαν Μαρκλ

Η Κέιτ Μίντλετον αναδείχθηκε η φετινή "βασίλισσα" της λίστας με τις κορυφαίες influencers της βασιλικής οικογένειας σε επίπεδο στιλ και γι' αυτό μπορεί να ευχαριστεί τα παιδιά της.




Η Δούκισσα του Κέιμπριτζ ήταν εκείνη που επηρέασε περισσότερο τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τη Μέγκαν Μαρκλ, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση UK Retail Report του eBay. 

Το στιλ των ρούχων της ενώ ήταν έγκυος στο τρίτο της παιδί με τον πρίγκιπα Ουίλιαμ πυροδότησε τις περισσότερες αναζητήσεις στο eBay συγκριτικά με οποιοδήποτε άλλο μέλος της βασιλικής οικογένειας την χρονιά που πέρασε. 

Ειδικά τον Νοέμβριο του 2017, οι σχετικές αναζητήσει για τα παλτό που φορούσε τριπλασιάστηκαν, ενώ τον Απρίλιο, διπλασίασε τις αναζητήσεις για την σχεδιάστρια Jenny Packham, όταν εμφανίστηκε με το κόκκινο φόρεμα έξω από την κλινική, αμέσως μετά τη γέννηση του πρίγκιπα Λούι. Γενικά, οι στιλιστικές επιλογές της Κέιτ σε Jenny Packham, Alexander McQueen και Seraphine έφεραν συνολική αύξηση 20% στις αναζητήσεις, ενώ υπολογίζεται πως γίνονταν περίπου 43 ανά ώρα. 



Η Μέγκαν Μαρκλ, από την άλλη, έρχεται δεύτερη, με κορυφαία στιγμή στην επιδραστική της δύναμη την ημέρα του γάμου της, όταν το νυφικό Givenchy που φόρεσε για να παντρευτεί τον πρίγκιπα Χάρι προκάλεσε αύξηση 60% στις αναζητήσεις για τον διάσημο οίκο μόδας, με περίπου 55 χτυπήματα την ώρα. 

Ανάμεσα στα δημοφιλή κομμάτια που φόρεσε ήταν επίσης το φόρεμα Stella McCartney που φόρεσε στη γαμήλια δεξίωση και το οποίο διπλασίασε τις αναζητήσεις για τη σχεδιάστρια, αλλά και το ροζ φόρεμα Carolina Herrera, που επέλεξε για το Trooping the Colour τον περασμένο Ιούνιο. 



Στην τρίτη θέση βρίσκεται η πριγκίπισσα Σάρλοτ, της οποίας το φλοράλ φόρεμα ως παρανυφάκι στο γάμο του Χάρι με την Μέγκαν έγινε ανάρπαστο, σημειώνοντας αύξηση 60% στις αναζητήσεις για παρόμοια προϊόντα στο eBay.co.uk 



Στη λίστα περιλαμβάνεται επίσης ο αδερφός της, πρίγκιπας Τζορτζ, αλλά και η βασίλισσα Ελισάβετ, της οποίας οι καρφίτσες έφεραν ξανά στο προσκήνιο το πολυτελές αυτό αξεσουάρ. Χαρακτηριστικό πως κάθε λεπτό πωλούνται στο eBay 16 καρφίτσες.



Πηγή: lifo.gr