Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Crash-course αφιερωμένο στο Fashion Marketing - Στις 24 Σεπτεμβρίου στην Ελληνοαμερικανική Ένωση

Ξέρω τι θα αγοράσεις - Μόδα: μπες στο μυαλό του πελάτη σου 
Μερίδιο στα 3 τρις δολάρια που αποτιμάται σήμερα η βιομηχανία της μόδας δεν έχουν μόνο οι μεγάλοι designers και τα μεγάλα brands. Εξίσου δυνατοί μπορούν να φανούν και μικροί επιχειρηματίες, designers και όσοι έχουν να δώσουν κάτι αξιόλογο στο χώρο άσχετα από το μέγεθός τους, το budget τους ή τον τόπο που βρίσκονται.

Τι είναι αυτό που κάνει τον καταναλωτή να προτιμά το δικό σου προϊόν από αυτό του ανταγωνιστή σου, κι ας μην είσαι ένα μεγάλο brand; 

Αυτό που κάνει να ξεχωρίζει ένα αυθεντικό και δυνατό brand μέσα στον ωκεανό των διάσημων και μη στο χώρο της μόδας, είναι η ουσιαστική σχέση με το κοινό του. Για τα συστατικά αυτής της σχέσης και τους τρόπους για να κάνετε το δικό σας brand να μιλήσει στις καρδιές του κοινού σας θα μιλήσουμε σε ένα 3ωρο crash course αφιερωμένο στο fashion marketing στις 24 Σεπτεμβρίου. 

Μέσα από επιτυχημένα cases θα δείξουμε πώς μπορείτε να: 

• Βρείτε το κοινό σας
• Μιλήσετε τη γλώσσα που καταλαβαίνει
• Επικοινωνήσετε για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη και την πίστη του
• Κάνετε το brand σας μοναδικό στα μάτια του κοινού σας
• Χρησιμοποιήσετε μερικά μόνο από τα πάρα πολλά εργαλεία επικοινωνίας που προσφέρει σήμερα η τεχνολογία στο χώρο 

Το 3ωρο crash course παρουσιάζουν οι: 

Joy Koumentakou – Awarded Fashion Designer featured in Vogue, founder of MBJK, co-founder & CEO of fashion services platform, ReadyforFashionShow.com & co-founder of Weird Authentic People. 

Costantino Roselli – Best Selling Author, Brand Building Expert, co-founder & CEO of branding agency, Weird Authentic People & co-founder of ReadyforFashionShow.com.
Guest Speakers 

Στέλλα Ράπτη, Εκδότρια Γυναικείων Τίτλων Print-Digital, Αττικές Εκδόσεις
Κωσταντίνος Τσίτσας, Εκδότης, Esquire, Askmen.gr, Αττικές Εκδόσεις 

Η παρουσίαση απευθύνεται σε: 

• επιχειρηματίες στο χώρο της μόδας, fashion designers
• αποφοίτους σχολών μόδας, σχολών διοίκησης και marketing που θέλουν να ασχοληθούν με τη μόδα
• digital marketers που θέλουν να ασχοληθούν με το fashion marketing 
• όσους απασχολούνται ή θέλουν να εργαστούν στο ευρύτερο οικοσύστημα της μόδας 

Το 3ωρο crash course διοργανώνεται στο πλαίσιο της Business of Fashion Academy από την Weird Authentic People, το ReadyForFashionShow και την Ελληνοαμερικανική Ένωση. Η νέα Business of Fashion Academy ξεκινά το εκπαιδευτικό της πρόγραμμα με το πρώτο Fashion Marketing Course στις 22 Οκτωβρίου στην Ελληνοαμερικανική Ένωση. 

H συμμετοχή στο crash course είναι δωρεάν με υποχρεωτική (online) προεγγραφή 

Δήλωσε συμμετοχή εδώ: https://www.eventbrite.com/e/fashion-marketing-crash-course-tickets-48731080975 

Για περισσότερες πληροφορίες κάλεσέ μας στο 210-3680056, 210-3680907, ή στείλε email στο training@hau.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φιλαρέτη Κομνηνού: Μια ζωή πρωταγωνίστρια

Είναι καλοκαίρι, κινηματογραφικά, φτιάχνει τη βαλίτσα της, γράφει ένα σημείωμα στους γονείς της και φεύγει από το σπίτι της. Εκείνη την ημέρα παύει να αρνείται το πάθος της για το θέατρο για χάρη των άλλων και παίρνει το δρόμο που θα τη βγάλει σε μεγάλα θέατρα, μεγάλους ρόλους, μέχρι και στο μακρινό Μεξικό.

Κρίση στο γάμο του Τζέιμι Ντόρναν;

Ο πρωταγωνιστής του Fifty Shades of Grey προσπαθεί να κρατήσει ενωμένη την οικογένειά του. Η Αμέλια Γουόρνερ τον ακολουθεί σε κάθε πρεμιέρα και ποζάρει χαμογελαστή δίπλα του στο κόκκινο χαλί. Μόλις σβήνουν τα φώτα όμως αρχίζουν τα προβλήματα.

Πρόσκληση συμμετοχής στο 3ο Athstage Festival Θεατρικών δημιουργών και στο 1ο Athstage Festival Μουσικής και Χορού

Το θέατρο Αθηναϊκή Σκηνή ανακοινώνει τη διεξαγωγή του 3ου Athstage Festival Θεατρικών δημιουργών που θα διεξαχθεί στο θέατρο Αθηναϊκή Σκηνή τον Ιούλιο του 2016 και κάνει πρόσκληση ενδιαφέροντος σε θιάσους και ομάδες για συμμετοχή. Παράλληλα ανακοινώνεται για πρώτη φορά το 1ο Athstage Festival Μουσικής και Χορού για καλλιτεχνικές δημιουργίες που αφορούν στις τέχνες αυτές.

Χατζηγιάννης: Σκοπός μου δεν είναι να μην πληρώσω, αλλά να πληρώσω αυτά που μου αναλογούν

Στο Διοικητικό Εφετείο Αθηνών συζητήθηκε την Τετάρτη η υπόθεση του τραγουδιστή Μιχάλη Χατζηγιάννη, για το πρόστιμο των τεσσάρων και πλέον εκατομμυρίων ευρώ που του έχει επιβληθεί σχετικά με τα εμβάσματα που είχε στείλει στην Κύπρο, τη διετία 2010-2011.

Hollywood made in…Greece!

Είναι Έλληνες και κατέκτησαν το Hollywood. Δεν μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι είναι εύκολο και συνηθισμένο, αλλά οι συγκεκριμένοι το κατάφεραν και με μεγάλη επιτυχία. Δεν είναι η Jennifer Aniston, η Nia Vardalos ή η Maria Menounos. Είναι και αυτές, αλλά είναι και οι άλλοι, που μας κάνουν πολύ περήφανους, γιατί είναι δικοί μας, έχουν κάτι από εμάς και μας αρέσει να αισθανόμαστε ότι τα κατάφεραν και πέτυχαν, σε έναν χώρο που δεν χαρίζεται. Το περιοδικό Down Town διαλέγει κάποιους από αυτούς και μας τους παρουσιάζει. Kαι αν κάποιους δεν τους ξέραμε, είναι καιρός, λοιπόν, να τους μάθουμε.

Γιούλικα Σκαφιδά: "Βάζω την προσωπική μου ζωή σε προτεραιότητα"

Η Γιούλικα Σκαφιδά μετράει στο ενεργητικό της πολλές εμπορικές επιτυχίες ωστόσο η αγάπη της για το θέατρο είναι μεγάλη.