Το "πράσινο χαλί" της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου

Η Κέιτ Μπλάνσετ, η Τζούλιαν Μουρ και ο Κόλιν Φερθ συγκεντρώθηκαν στο "πράσινο χαλί", στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Σκάλα του Μιλάνου, το βράδυ της Κυριακής και με την οποία έκλεισε η Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου.


Στόχος της εκδήλωσης ήταν να προτρέψει για μεγαλύτερη αειφορία στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας. 

Η "Πράσινη" Εβδομάδα Μόδας στην Ιταλία ακολούθησε την Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου, η οποία για πρώτη φορά ήταν απαλλαγμένη από γούνα. 

Οι εταιρίες ένδυσης και υπόδησης έχουν αρχίσει να προσέχουν ιδιαίτερα τις συνέπειες της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας στο περιβάλλον καθώς και τις μεθόδους παραγωγής τους, καθώς οι καταναλωτές ευαισθητοποιούνται ολοένα και περισσότερο οικολογικά ως προς τις επιλογές τους. 

Συνολικά 13 βραβεία δόθηκαν κατά τη διοργάνωση "Green Carpet Fashion Awards" που πραγματοποιήθηκε για δεύτερη χρονιά. Ο θεσμός υποστηρίζεται από την Εθνική Ένωση Μόδας της Ιταλίας (CNMI) και τη συμβουλευτική εταιρία για την αειφορία Eco-Age που ιδρύθηκε και διευθύνεται από την Ιταλίδα Λίβια Φερθ, τη σύζυγό του Κόλιν Φερθ, η οποία είναι κινηματογραφική παραγωγός. 

"Η μόδα μπορεί να είναι πολύ όμορφη και επικερδής, αλλά είναι σημαντικό για μένα να βρίσκομαι εδώ για έναν πραγματικό σκοπό", δήλωσε το μοντέλο από την Αυστραλία, η 54χρονη Ελ ΜακΦέρσον.

Ανάμεσα στους νικητές των βραβείων, που ανταμείφθηκαν για τη δέσμευσή τους στην αειφορία και την επένδυσή τους στην αλλαγή, ήταν η ΜακΦέρσον και οι υποδηματοποιοί του ιταλικού οίκου Salvatore Ferragamo SpA. 

Ο πρόεδρος της Εθνικής Ένωσης Μόδας της Ιταλίας (CNMI) Κάρλο Καπάσα δήλωσε ότι η περιβαλλοντική βιωσιμότητα δεν εξαρτάται μόνο από την κατάργηση της γούνας, αλλά και από την αναβάθμιση των κανόνων για τη χρήση χημικών, την ανακύκλωση, των μεθόδων παραγωγής και των εργασιακών συνθηκών. 

"Η αειφορία είναι τόσο σημαντική όσο και το μέλλον. Υπάρχει μόνο ένας δρόμος για να πάμε μπροστά", είπε η Λίβια Φερθ τονίζοντας ότι οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη μόδα θα πρέπει να έχουν κατά νου ότι η αειφορία να αποφέρει έσοδα μακροπρόθεσμα. 

Ωστόσο φίρμες, παραγωγοί, σχεδιαστές και ειδικοί στη βιομηχανία της μόδας συμφωνούν ότι η διαδικασία είναι αρχικά δαπανηρή και αρκετά χρονοβόρα. 

"Από κάπου πρέπει να αρχίσεις...είναι κάτι που μπορεί να κρατήσει χρόνια, δεν μπορείς να αλλάξεις μέσα σε μια νύχτα, αλλά πρέπει να αρχίσεις, να έχει θάρρος και όραμα", είπε η Λίβια Φερθ.

Πηγή: tanea.gr