Το "Toy" δημοφιλέστερο τραγούδι στην ιστορία της Eurovision


Μπορεί πριν από περίπου δύο εβδομάδες να κατέκτησε την κορυφή της Ευρώπης, όμως δε σταμάτησε εκεί. Ο λόγος για τη Netta Barzilai που φαίνεται να καταρρίπτει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Μόλις εχτές, το τραγούδι της "Toy" – χάρη στο οποίο έφερε την τέταρτη νίκη στη Eurovision για το Ισραήλ – έγινε το δημοφιλέστερο τραγούδι όλων των εποχών στην ιστορία του θεσμού.
Το επίσημο video clip (στο κανάλι της Eurovision στο YouTube) έχει ήδη ξεπεράσει μέχρι στιγμής τις 60.000.000 προβολές, συνεχίζοντας την ανοδική του πορεία.
Το αξιοσημείωτο της υπόθεσης είναι ότι το ρεκόρ αυτό κατείχε για 8 ολόκληρα χρόνια η νικήτρια της Eurovision 2010, Lena με το βραβευμένο τραγούδι της «Sattelite» (57.355.128 προβολές) ενώ για λίγο χρονικό διάστημα πέρασε μπροστά το »Allez Ola Olé» (57.890.783 προβολές), τραγούδι που αποτελεί την συμμετοχή της Γαλλίας στον διαγωνισμό της ίδιας χρονιάς!


Για την ιστορία τα βίντεο που αποτελούν την πιο δημοφιλή πεντάδα είναι τα ακόλουθα.
1. Netta, "Toy" (Νικήτρια ESC 2018 – Ισραήλ) – 60.180.000 προβολές
2. Jessy Matador, "Allez Ola Olé" (ESC 2010, 12η θέση – Γαλλία) – 57.890.000 προβολές
3. Lena, "Satellite" (Νικήτρια ESC 2010 – Γερμανία) – 57.355.000 προβολές
4. Loreen, "Euphoria" (Νικήτρια ESC 2012 – Σουηδία) – 32.805.000 προβολές
5. Måns Zelmerlöw, "Heroes" (Νικητής ESC 2015 – Σουηδία) – 32.265.000 προβολές
Να αναφέρουμε ότι τα πρώτα τρία βίντεο αποτελούν τα επίσημα video clip, ενώ τα δύο τελευταία βίντεο είναι οι εμφανίσεις από τον μεγάλο τελικό.
Το μουσικό βίντεο της Netta είναι πιο δημοφιλές στην Ισπανία, τη Γερμανία και τη Ρωσία, αντιπροσωπεύοντας από κοινού το 30% περίπου όλων των προβολών. Η δημοτικότητα του βίντεο ξεκίνησε ταυτόχρονα με την δημοσίευση του στα μέσα Μαρτίου και είδε μια σημαντική άνοδο 7 εκατομμυρίων την ημέρα μετά τον Μεγάλο Τελικό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εμφάνιση της Netta στον Α ημιτελικό μετρά ήδη 17 εκατομμύρια, η εμφάνιση του τελικού 27 εκατομμύρια και η νικητήρια εμφάνιση περί το 1,5 εκατομμύριο. Άρα, αν αναλογιστεί κανείς και τα 60εκατομμύρια στο video clip, τότε αντιλαμβάνεται πως το »Toy» έχει αθροιστικά πάνω από 105.000.000 προβολές.
Ένα ακόμη στατιστικό στοιχείο είναι ότι το βίντεο έχει προβληθεί συνολικά για πάνω από 100 εκατομμύρια λεπτά! Επομένως, για να το δει κάποιος μόνος του για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα θα χρειαζόταν να το βλέπει συνεχώς για 190 χρόνια!
Το βίντεο του »Toy» δημοσιεύθηκε στις 11 Μαρτίου, πράγμα που σημαίνει ότι η Netta έσπασε το προηγούμενο ρεκόρ σε μόλις 76 ημέρες.
Θα υπάρξει άραγε μελλοντικά κάποιο τραγούδι που θα ξεπεράσει το ρεκόρ αυτό;


ΠΗΓΗ: http://ogaegreece.com (Γιώργος Φλίγκος)