Απόστολος Μητρόπουλος: Θα είναι κριτής στο Next Top Model;

O σχεδιαστής φέτος φλερτάρει προκλητικά για πρώτη φορά με τις "αδηφάγες" τηλεοπτικές κάμερες. Τις τελευταίες ημέρες το όνομα του Απόστολου Μητρόπουλου πρωταγωνιστεί σε δημοσιεύματα που αναφέρονται στα δοκιμαστικά για την κριτική επιτροπή στο νέο μεγάλο πρότζεκτ του Star, το Next Top Model, που επιστρέφει μετά από χρόνια στην ελληνική τηλεόραση, με τη Βίκυ Καγιά –όπως όλα δείχνουν– στο ρόλο της παρουσιάστριας.

Θα τον δούμε τελικά ως κριτή επίδοξων τοπ μόντελ; 

"Δεν εξαρτάται από εμένα, ξέρω πως η παραγωγή συζητά με πολύ κόσμο για το συγκεκριμένο σόου. Η αλήθεια είναι πως τον τελευταίο καιρό μού έχουν γίνει άλλες δύο προτάσεις για τηλεοπτικές παραγωγές. Δεν είμαι αρνητικός εφόσον πρόκειται για μια εκπομπή σχετική με τη μόδα, που είναι η δουλειά μου, ώστε να μπορώ να την υποστηρίξω" μου λέει, χωρίς να μπορεί προς το παρόν να κάνει ανακοινώσεις. 

Η αλήθεια είναι πως ο Απόστολος Μητρόπουλος τον τελευταίο καιρό έχει κάνει μεγάλες αλλαγές, τόσο στη στάση ζωής όσο και στην ίδια του την καριέρα. Κάτι που αποτυπώθηκε και στο λογότυπό του με ένα απρόσμενο statement: Κάτω από το όνομά του Apostolos Mitropoulos εμφανίζεται η φράση "haute couture" – διαγραμμένη όμως. Κι αυτό γιατί η φετινή του συλλογή απαρνείται την υψηλή ραπτική και αγκαλιάζει με design διάθεση το street wear. 

"Είναι σημαντικό να δώσεις στον κόσμο κάτι που μπορεί να αποκτήσει. Η οικονομική κρίση έχει φέρει πολλές αλλαγές. Στην Ελλάδα πόσοι πλέον κάνουν εμφανίσεις που απαιτούν μια couture δημιουργία; Νομίζω πως προς το παρόν αυτή η φάση έχει περάσει, την αφήσαμε πίσω. Και όταν έχεις κάνει κάτι με τις καλύτερες προϋποθέσεις, όχι μόνο οικονομικά αλλά και σε κάθε επίπεδο, μετά είναι ξεπεσμός να μην γίνονται τα πράγματα όπως πρέπει να γίνουν. Δεν θα το άφηνα να συμβεί. Είναι σαν ένας τραγουδιστής να έχει μάθει να τραγουδάει σε γήπεδα και μετά να συνεχίζει να πηγαίνει σε γήπεδα αλλά τα γήπεδα να είναι άδεια. Είναι πολύ άσχημο να κάνεις ένα show για δέκα άτομα, ενώ έχεις συνηθίσει να είναι χιλιάδες κόσμος. Αλλάζουν τα πράγματα. Εγώ ούτως ή άλλως ποτέ δεν έκανα νυφικά και βαπτιστικά. Με το νέο κόνσεπτ δίνω την ευκαιρία σε κόσμο που με ξέρει από τα fashion shows και τα περιοδικά να μπορεί να αποκτήσει μία μπλούζα μου, ένα ζευγάρι κάλτσες, ένα καπέλο σε νορμάλ τιμή. Όλοι πλέον θέλουν πιο καθημερινά, απλά ρούχα, βολικά και όμορφα ταυτόχρονα. Ρούχα που μπορείς να αγοράσεις και όχι απλά να θαυμάσεις. Ευκολοφόρετα κομμάτια με άποψη, που όμως δεν είναι κάτι flashy, το οποίο τελικά δύσκολα μπορείς να το βάλεις δεύτερη φορά. Αυτή είναι η λογική της καλοκαιρινής συλλογής, που πλέον μπορείς να βρεις στο e-shop μου" εξηγεί. 

Αυτή είναι και η κολεξιόν που παρουσίασε και στα φετινά MadWalk, όπου τραγούδησε στην πασαρέλα του η Aisel, η εκπρόσωπος του Αζερμπαϊτζάν στη φετινή Eurovision, της οποίας το τραγούδι είχε γράψει ο Δημήτρης Κοντόπουλος, ενώ την καλλιτεχνική επιμέλεια της εμφάνισής της είχε ο Φωκάς Ευαγγελινός. 

Δεν είναι τυχαίο πως στην τελευταία του couture επίδειξη, στο Haute Grecians στο Kέντρο Πολιτισμού, Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, τον περασμένο Οκτώβριο όλες οι δημιουργίες που παρουσίασε ήταν μαύρες. 

"Ήταν το κλείσιμο. Για αυτό ήταν και όλα μαύρα, ήταν το grand finale. Μία επίδειξη που είχε συγκλονιστικό tailoring, πολύ ωραία υφάσματα. Πουλήθηκαν 4-5 κομμάτια σε πολύ δικούς μου ανθρώπους και τα υπόλοιπα τα έχω κρατήσει για μένα. Ήταν το τελευταίο μου show με ρούχα στη λογική που δημιουργεί ένας σχεδιαστής υψηλής ραπτικής". 

Έτσι στο e-shop του, apostolosm.com, πρωταγωνιστούν μόνο ευκολοφόρετα κομμάτια: βλέπουμε μια σειρά από T-shirts και sweatshirts για γυναίκες και άντρες, τσάντες, καπέλα, κάποια κοσμήματα, όπως μενταγιόν από ασήμι και χρυσό, αλλά και μια σειρά από καφτάνια, πίσω από τα οποία κρύβεται από μια ανατρεπτική εικόνα που τον ενέπνευσε. 

"Το ένα καφτάνι είναι εμπνευσμένο από το ντοκιμαντέρ για το voguing που γυρίστηκε το 1980, το Paris is Burning, και είναι ασπρόμαυρο. Το δεύτερο είναι μια αποτύπωση ενός χρυσού δωματίου μέσα από τις Βερσαλλίες, το οποίο έχω πειράξει στο photoshop και έχω γράψει πάνω "luxury overdose", στέλνοντας μέσα από αυτό ένα μήνυμα. Τη φράση "luxury overdose" την έχω χρησιμοποιήσει επίσης και σε κάποια αξεσουάρ της συλλογής μου. Το τρίτο καφτάνι έχει αναφορές σε έναν αγαπημένο μου καλλιτέχνη, τον Michael Jackson. Λέει "speed demon", το οποίο είναι το short film που είχε κάνει ο Michael Jackson για τη μουσική ταινία Moonwalker. Εκεί μεταμφιέζεται σε ένα λαγό-οδηγό ράλι που τρέχει για να αποφύγει φαν και παπαράτσι. Το κάθε ένα καφτάνι, λοιπόν, είναι ξεχωριστό, όμως έχουν το ίδιο κόψιμο και την ίδια φιλοσοφία, ουσιαστικά τα συνδέει ο ίδιος σχεδιαστής. Έχουν μια ανατροπή και ένα μήνυμα". Το δικό του μήνυμα είναι πως "fashion has changed", φράση που χρησιμοποιεί σε πολλά από τα ρούχα και αντικείμενα της νέας συλλογής. 

Στο e-shop του θα βρείτε και παιδική σειρά, η οποία περιλαμβάνει unisex T-shirts για παιδιά από 1 έως 8 ετών, αλλά και για βρέφη. "Μία σειρά στην οποία κυριαρχεί το μαύρο χρώμα, γιατί έχω πολλές φίλες και πελάτισσες μαμάδες που έψαχναν μαύρα ρούχα για τα παιδιά τους και δεν έβρισκαν" μου λέει. 

Φέτος, για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια ο Απόστολος δεν θα έχει δικό του κατάστημα, αφού έκλεισε τόσο αυτό της Αθήνας όσο και εκείνο της Μυκόνου. "Μου αρέσει να αλλάζω, να μη μένω στάσιμος. Κρατάω μια συνεργασία που ξεκίνησε από πέρσι με το Jackie O' Beach, που έχει μία πολύ ωραία μπουτίκ που με αντιπροσωπεύει, ταιριάζει στο στιλ των ρούχων που δημιουργώ. Και πλέον επέλεξα να είναι online το παιχνίδι. Νομίζω πως αυτό είναι το μέλλον. Τα πράγματα αλλάζουν κι αυτό έχει πιο μεγάλο ενδιαφέρον και για μένα".

Πηγή: peoplegreece.com (ΣΟΝΙΑ ΚΑΖΟΝΙ)