Η τηλεθέαση του Nomads σκαρφάλωσε στο 46,3%

Με την πρώτη αποχώρηση παίκτη, τις σκληρές μονομαχίες που προηγήθηκαν, μια λιποθυμίακαι ξεκαθάρισμα λογαριασμών ολοκλήρωσε το Nomads την πρώτη του εβδομάδα στις οθόνες μας. Τον λογαριασμό για την τηλεθέαση έκαναν και τα μηχανάκια της Nielsen και το αποτέλεσμα έχει φέρει πολλά χαμόγελα σήμερα στον ΑΝΤ1.

Χαμόγελα ανακούφισης για τα στελέχη του σταθμού που πόνταραν όλα τα λεφτά στο reality επιβίωσης νέου τύπου και αυτές τις μέρες η αγωνία τους χτυπάει κόκκινο. Το Nomads έχει μπει με το δεξί στο κανάλι του Αμαρουσίου, ωστόσο, κάθε βράδυ αντιμετωπίζει "εχθρούς" διαφορετικής δυσκολίας.
Με τον απόηχο της υψηλής τηλεθέασης του Survivor να παραμένει έντονος, ο ΑΝΤ1 επιθυμεί να πετύχει τη νέα σεζόν κάτι ανάλογο. Όμως, άλλες ήταν οι συνθήκες στο δεύτερο μισό της προηγούμενης σεζόν, όταν ο ΣΚΑΪ τους έπιασε όλους στον ύπνο και το Survivor "αλώνιζε" στην prime time χωρίς ανταγωνισμό και άλλες οι τωρινές. Τα κανάλια οχύρωσαν φέτος το νέο τους πρόγραμμα και μπήκαν στην αρένα με δυνατούς μονομάχους. Κάθε νίκη του Nomads στους πίνακες τηλεθέασης έχει διαφορετική αξία, καθώς απέναντί του έχει δημοφιλή ελληνικά σίριαλ, όπως το Τατουάζ και αγαπημένα talent shows, όπως το The Voice.
Την Παρασκευή το βράδυ, το reality κονταροχτυπήθηκε με το Σόι και τη Μουρμούρα και κατάφερε τα υψηλότερα ποσοστά της εβδομάδας. Συγκεκριμένα, σημείωσε μέσο όρο 31,4% στο σύνολο και 37,4% στο δυναμικό κοινό. Μάλιστα, κατάφερε να φτάσει σε τέταρτο έως το 46,3%!
Το Σόι πρόβαλλε ισχυρή αντίσταση μεγέθους 25,1% στο γενικό και 26,5% στο δυναμικό, ενώ αντίστοιχα η Μουρμούρα συγκέντρωσε 20,2% και 20,9% αντίστοιχα.


ΠΗΓΗ: zappit.gr