Η νέα καμπάνια Gucci έχει δυνατό κοινωνικό μήνυμα

O οίκος Gucci, με τη διαφημιστική εκστρατεία του Pre-Fall 2017 με τίτλο Soul Scene, θέλει να υπογραμμίσει το δικαίωμα όλων των ανθρώπων να εκφράζονται ελεύθερα.



Η νέα καμπάνια Gucci έχει ως πηγή έμπνευσης την έκθεση Made You Look: Dandyism and Black Masculinity που παρουσιάζεται στη The Photographer's Gallery του Λονδίνου, ένα art event σε επιμέλεια του Ekow Eshun με καλλιτεχνικές φωτογραφίες διάσημων δημιουργών (Larry Dunstan, Liz Johnson Artur, Samuel Fosso, Hassan Hajjaj, Colin Jones, Isaac Julien, Malick Sidibé κ.ά.) οι οποίες εξερευνούν τη δυναμική των έγχρωμων δανδήδων μέσα στο χρόνο. 


Η έκθεση θέλει να υπογραμμίσει τη σημασία των έγχρωμων ανδρών που ασκούν σήμερα τεράστια επιρροή ως influencers και trendsetters στις αρχές του 21ου αιώνα στην τέχνη, τη μουσική, τη showbiz, το lifestyle. 


Συγκεκριμένα, οι φωτογραφίες της καμπάνιας, που φέρουν την υπογραφή του Glen Luchford, αποτίουν φόρο τιμής στο ύφος του φωτογράφου Malick Sidibé από το Μάλι, ο οποίος απαθανάτιζε έγχρωμους άντρες που πόζαραν σαν δανδήδες με ιδιαίτερο στυλ στα nightclubs της γενέτειράς του Μπαμάκο. Oι αναφορές από το underground κίνημα Northern Soul της δεκαετίας του 1960 είναι έντονες. 


Στόχος του Glen Luchford είναι να εξερευνήσει μέσα από το φακό του τη σπουδαιότητα του να μπορεί κανείς να εκφράζει αυθόρμητα, απελευθερωμένος από τις κοινωνικές συμβάσεις, αυτό που πραγματικά είναι μέσω του χορού, του στυλ, της τέχνης.







Πηγή: elle.gr