To Zάππειο ως πασαρέλα

Την εβδομάδα 31 Μαρτίου - 3 Απριλίου το Ζάππειο Μέγαρο θα μετατραπεί σε μια ασταμάτητη πασαρέλα και αυτό επειδή για μία ακόμη χρονιά η εβδομάδα μόδας έρχεται στην καρδιά της Αθήνας, προκειμένου να τραβήξει τα βλέμματα των ειδημόνων, των ειδικών στον χώρο της τέχνης του ρούχου, αλλά και όσων αρέσκονται να παρακολουθούν φαντασμαγορικά σόου και εντυπωσιακές δημιουργίες.

Επιτυχία της εφετινής διοργάνωσης, της 21ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας, είναι το γεγονός ότι οι καναδοί ιδρυτές του διεθνούς οίκου μόδας DSQUARED2, ο Ντιν και ο Νταν Κάτεν, δίδυμα αδέλφια, ετών 52, θα είναι οι επίτιμοι προσκεκλημένοι και θα παρουσιάσουν επιλεγμένα κομμάτια της καινούργιας συλλογής τους F/W 2017-18. 

Γεννημένοι στο Τορόντο, οι Ντιν και Νταν Κατενάτσι (όπως είναι το πραγματικό επώνυμό τους) είναι το όγδοο και το ένατο παιδί οικογένειας μεταναστών από το Λάτσιο της Ιταλίας. Το 1983 τα δύο αδέλφια μετακόμισαν στη Νέα Υόρκη και για λίγο σπούδασαν μόδα στο Parsons School of Design. Επέστρεψαν στο Τορόντο και αφού βρήκαν χρηματοδότη, το 1986 λανσάρισαν την πρώτη γυναικεία συλλογή τους, DEanDAN. Πήγαν στην Ιταλία, δούλεψαν για τον Τζιάνι Βερσάτσε και τον οίκο Diesel και ίδρυσαν το DSQUARED2 το 1992. Στέφθηκαν από μεγάλη επιτυχία και κατάφεραν σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα να κεντρίσουν τα βλέμματα του παγκόσμιου αγοραστικού κοινού.

Η απήχηση που έχει η δουλειά του DSQUARED2 οφείλεται κυρίως στη φιλοσοφία της μάρκας. Πρόκειται για ένα μείγμα του καναδέζικου στυλ και της εκλεπτυσμένης ιταλικής ραπτικής, που σε συνδυασμό με τον παιχνιδιάρικο αισθησιασμό δημιουργούν καθημερινά και εντυπωσιακά σύνολα ρούχων τόσο για άνδρες όσο και για γυναίκες.

Ακόμη ένα στοιχείο που ξεχωρίζει στη δουλειά των Κάτεν και αποδεικνύει την ιδιαιτερότητά τους είναι και το "μότο" τους, το οποίο έξυπνα συνδυάζει τρία σημεία του πλανήτη: "Born in Canada, Living in London, Made in Italy". Τους επιτρέπει να δώσουν το δικό τους στίγμα στην εναλλακτική πολυτέλεια στην παγκόσμια αγορά της μόδας.

Η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας ιδρύθηκε το 2007 και στοχεύει στην προβολή και προώθηση των ελλήνων σχεδιαστών τόσο στη χώρα μας όσο και στο εξωτερικό. Βασικότερος στόχος της Εβδομάδας είναι βεβαίως η διασύνδεση των ελλήνων σχεδιαστών με την παγκόσμια σκηνή μόδας. Πρόκειται για τον μοναδικό ελληνικό θεσμό μόδας, στον οποίο έχουν συνυπάρξει οι σημαντικότεροι, αλλά και ανερχόμενοι έλληνες σχεδιαστές, όπως επίσης και μερικοί από τους μεγαλύτερους διεθνείς οίκους μόδας.

Για τους λόγους αυτούς έχει καταφέρει να γίνει ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα στον χώρο της μόδας ανά σεζόν. Η επισκεψιμότητά της να ξεπερνά τις 20.000 κόσμου κατά τη διάρκεια του τετραημέρου, ενώ κάθε σεζόν τη διοργάνωση τιμούν με την παρουσία τους διεθνείς προσκεκλημένοι δημοσιογράφοι και αγοραστές.

Πηγή: tovima.gr (Κοφινά Αρτεμις)