Δήμος Αθηναίων: Πες μας τη γνώμη σου για το ποδήλατο στην πόλη

Ο δήμος Αθηναίων ζητά τη γνώμη των πολιτών για το ποδήλατο στην πόλη. Ποια είναι τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ένας ποδηλάτης στην Αθήνα; Πώς μπορούν να αναβαθμιστούν οι υπάρχουσες υποδομές; Τι εμποδίζει ώστε το ποδήλατο να γίνει βασικό μέσο μετακίνησης στην πόλη;

Αυτές είναι μερικές μόνο από τις ερωτήσεις που καλούνται να απαντήσουν οι κάτοικοι της Αθήνας, έως το τέλος του Ιανουαρίου, συμμετέχοντας ενεργά στη διαμόρφωση του σχεδίου του δήμου Αθηναίων για την επέκταση των ποδηλατοδρόμων και την αναβάθμιση των υπαρχουσών υποδομών χρήσης του ποδηλάτου. 

"Στόχος μας είναι να αναπτυχθεί η χρήση του ποδηλάτου στην πρωτεύουσα. Περισσότερα ποδήλατα σημαίνει λιγότερα αυτοκίνητα, λιγότερος θόρυβος, μικρότερη ρύπανση, βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των πολιτών, σημαίνει βιώσιμη πόλη" δηλώνει ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης, ο οποίος σημειώνει ότι το ερωτηματολόγιο καταρτίστηκε προκειμένου να βασιστεί ο σχεδιασμός του δήμου Αθηναίων στα αντικειμενικότερα δυνατά δεδομένα και ως εκ τούτου ζητείται η μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή των πολιτών.
 

Καλούνται λοιπόν οι πολίτες να συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση -δεν απαιτεί κάποια προσωπικά στοιχεία παρά μόνο τα δεδομένα που αφορούν στις ποδηλατικές σας συνήθειες- προκειμένου να συγκεντρωθούν οι απαραίτητες εκείνες πληροφορίες που θα βοηθήσουν στη λήψη των σωστών αποφάσεων. 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSed7U9SXIv1jWS6ngz9xVjXpgcbSW57vGs_4gBJBOqVEHDgow/viewform 

Το ερωτηματολόγιο περιλαμβάνει ερωτήσεις που θα επιτρέψουν στην επιστημονική ομάδα του δήμου Αθηναίων να συγκεντρώσει στοιχεία που αντανακλούν την άποψη των πολιτών για τις ήδη υπάρχουσες υποδομές -κυρίως το νότιο τμήμα του ποδηλατοδρόμου της Αθήνας (από το Γκάζι έως το Φάληρο)- τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο χρήστης ποδηλάτου στις καθημερινές του μετακινήσεις καθώς και τις προϋποθέσεις εκείνες (υποδομές, υπηρεσίες) που θα ενθάρρυναν την καθημερινή χρήση του ποδηλάτου στην Αθήνα. Απευθύνεται και σε μη χρήστες ποδηλάτου, οι οποίοι -αν επικρατούσαν συνθήκες διαφορετικές- θα ήταν διατεθειμένοι να περιορίσουν την εξάρτησή τους από το αυτοκίνητο.